دیالوگ

دیالوگ
طبقه بندی موضوعی

رناتو:«زمان گذشت، و من عاشق زن‌های بسیاری شدم. و هنگامی که آن‌ها مرا در آغوش می‌گرفتند، می‌پرسیدند آیا فراموش‌شان خواهم کرد؟... و من می‌گفتم: "نه، فراموشت نخواهم کرد"... اما تنها کسی که هیچ‌گاه فراموشش نخواهم کرد کسی است که هرگز نپرسید.»


Renato: Time has passed, and I have loved many women. And as they've held me close... and asked if I will remember them I've said, "Yes, I will remember you." But the only one I've never forgotten is the one who never asked


[Malèna] [2000] [مالنا]

نظرات  (۳)

http://postandakhtan.blog.ir/1393/08/02
سلام. این لینک متعلق هست به یکی از بهترین دوستانم که مثل خودم عاشق سینامستُ قلم فوق العاده خوبی داره. ولی تو نوشتن وبلاگ خسیسُ تنبل هست. اون مالنا رُ اینجوری نوشت. روزی که اولین اسید پاشی اتفاق افتاده بودُ توی وبلاگ قبلی ش نوشته بود ( دررابطه با اسید پاشی)
و انجا
http://postandakhtan.blog.ir/1393/11/26
+ می دونید با دیدن وبلاگتون به چی فکر می کردم؟ به اینکه خیلی وقتا یک دیالوگ یا یک عکس از یک سکانس می تونه برای کسانی که سینما رُ می شناسندُ دوست دارند حرفای زیادی بزنه که از هزار یادداشتُ نقد سینمایی مفید تره.


پاسخ:
سلام مژگان جان. از معرفی لینک ها ممنونم.

+ اغلب اوقات تحلیل‌ها، نقدها و نوشته‌های سینمایی جنبه ی فنی، مفهومی و معنایی فیلم رو هدف قرار میدن، در حالی که بُعدِ احساسی (و اغلبا غیر قابل توصیف) فیلم پشتِ ژست های سینمایی پنهان باقی میمونه. اما اینجا با فضاسازی صحنه های خاصی از فیلم‌ها تماشاگر رو دوباره در همون حال‌وهوای احساسی قرار میدیم...
سلام..دیالوگ غلط گفته شده...به نظرم صحیحش این هست:
رناتو:«زمان گذشت، و من عاشق زن‌های بسیاری شدم. و هنگامی که آن‌ها مرا در آغوش می‌گرفتند، می‌پرسیدند آیا فراموش‌شان خواهم کرد؟... و من می‌گفتم: "نه، فراموشت نخواهم کرد"... اما تنها کسی که هیچ‌گاه فراموشش نخواهم کرد کسی است که هرگز نپرسید.»

پاسخ:
ممنون دوست عزیز، اصلاح شد.
+چرا هیچ وقت بهم نمیگی که دوستم داری؟
_می خوام تنها مردی باشم که این رو بهت نمی گم.این طوری هیچ وقت من رو فراموش نمی کنی...
*دیالوگ بین دو شخصیت یه داستان .متاسفانه اسم کتاب خاطرم نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">