دیالوگ

دیالوگ
طبقه بندی موضوعی

هیوگو:«همیشه با خودم تصور می‌کردم کل دنیا یه ماشین خیلی بزرگه. ماشین‌ها هیچوقت با قطعاتِ اضافی تحویل داده نمیشن. دقیقا با همون تعداد قطعاتی که نیاز دارن ساخته میشن. برای همین با خودم فکر کردم از اونجایی که کل جهان یه ماشین خیلی بزرگه، نمیتونم براش مثل یه قطعهی اضافی باشم. باید دلیلی وجود داشته باشه که من اینجا هستم. و این یعنی وجود تو هم در اینجا باید دلیل خاصی داشته باشه.»


  Hugo: I'd imagine the whole world was one big machine. Machines never come with any extra parts, you know. They always come with the exact amount they need. So I figured, if the entire world was one big machine, I couldn't be an extra part. I had to be here for some reason. And that means you have to be here for some reason, too


[Hugo] [2011] [هیوگو]

نظرات  (۲)

عاشق این فیلمم:))
می گن این فیلم در مورد تاریخ سینماست.ولی من از دنیای این پسربچه و تلاشش خوشم می آمد.اون قسمتی که توی خوابش داره خواب می بینه هم خیلی به دلم نشست:)
پاسخ:
یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما که متاسفانه از طرف تماشاگران عام سینما مورد بی توجهی واقع شد. شاید به خاطر اینکه با ژورژ ملی‌یس -پدر سینمای فرانسه- آشنا نبودن. کسانی که فیلم "سفر به ماه 1903" رو دیدن میدونن معنای واقعی خلاقیت و عشق به سینما یعنی چی. سکانسی که ربات در حال کشیدن تصویر "برخورد موشک به چشم ماه" بود، یکی از فوق‌العاده‌ترین و لذتبخش‌ترین صحنه‌های طول دوران سینماست.

من هم مثل شما عاشق این فیلم هستم. و این یکی از معدود فیلم‌هاییه که اشک منو سرازیر کرده :))
بسیار زیبا و جالب بود
کنجکاو شدم که حتما این فیلم رو حتما ببینم
مخصوصا اینکه من عاشق این جور دیالوگ ها هستم؛ یعنی دیالوگهایی که به هستی به نوع نگاه خاص و خلاقانه ای داره و نتیجه گیری های جالبی هم میگیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">